„Leszállnak” az üdítõs cégek a gyerekekrõl

A nagy üdítőforgalmazó konszernek szerdán Brüsszelben megállapodtak, hogy a jövőben nem tesznek közzé kisgyerekeket megcélzó reklámokat Európában, tekintettel arra, hogy az Európai Unióban egyre nagyobb méreteket ölt az elhízás – közölte az üdítőipari cégek szakmai szervezete.

A UNESDA - amelynek tagja egyebek mellett a Coca-Cola, a Pepsi Beverages Europe, az Unilever és a Cadbury Schweppes - közleményben leszögezte: vállalják, hogy ezentúl nem tesznek közzé a 12 év alatti korosztályt megcélzó reklámokat, s felfüggesztik az italárusítást az elemi iskolákban, hacsak azt az iskola vezetése kifejezetten nem kéri.

Forrás: HVG

 
 
 
Címkék:  

gyerek

X
EZT MÁR OLVASTAD?